Zastanawiasz się, ile zarabia pies w reklamie? Właściwie, profity za wystąpienie pupila w takim materiale, gażę zgarnia jego właściciel. To kwoty, które naprawdę nie są niskie i momentami potrafią zadziwiać!

Ile pies zarabia w reklamie?

Z pewnością niejednokrotnie podczas oglądania telewizji na ekranie pojawił się pies. Zwierzaki są wykorzystywane nie tylko podczas tworzenia materiałów o karmie czy gadżetach, ale również w wielu innych sytuacjach, tworząc element scenografii. I to właśnie  „wykorzystanie” psa do konkretnego celu ma wpływ na ostateczne wynagrodzenie. Jeżeli pupil będzie na ekranie przez długi czas, tym samym stając się najważniejszym elementem całego materiału, wynagrodzenie dla jego właściciela z pewnością będzie wyższe.

Dochód, który zarabia twój pies, będzie się różnił od wielu różnych czynników. Jednym z największych czynników decydujących jest budżet danej reklamy, w której występuje Twój zwierzak. Reklama o wyższym budżecie będzie lepiej płatna niż te o niższym – jeżeli więc interesuje Cię takie rozwiązanie, warto udać się na casting, który wyda się pod tym kątem bardziej satysfakcjonujący.

Przeczytaj:  Słuch psa a człowieka

Ile zarabia pies w reklamie? Średnia stawka za dzień zdjęciowy to od 100 do nawet 600 złotych. Ostateczna kwota jest zależna od roli zwierzaka w reklamie oraz dokładnej długości trwania sesji.

Ile zarabia pies w reklamie?

Jak zgłosić psa do reklamy?

Aby zgłosić psa do reklamy, poszukaj ofert w Internecie. Bardzo często firmy tworzące takie materiały otwarcie poszukują pupili, aby następnie przeprowadzić casting. Odpowiednim rozwiązaniem jest także skorzystanie z agencji. To instytucje, do których zgłaszają się właściciele czworonogów. Następnie wykonują fotografie pupila oraz tworzą jego „profil”. Gdy firma szuka zwierzaka do reklamy, udaj się właśnie do takiej agencji. Istnieje szansa, że to Twój pupil zostanie wybrany. Wówczas otrzymasz wynagrodzenie za udział psa w reklamie, a agencja pobierze niewielką prowizję.

Pamiętaj, że do zgłoszenia psa do reklamy konieczne jest jego odpowiednie szkolenie. Bez tego trudno będzie nakręcić dobry materiał!

Przeczytaj:  Czy Pies Wyczuwa Dobrego Człowieka?

Psy w mediach społecznościowych

Udział psa w reklamie to nie jedyna forma „monetyzacji” posiadania pupila. Wiele zwierzaków – szczególnie znanych osób – posiada swoje profile w social mediach: na przykład w serwisie Instagram. Publikowane posty zbierają dziesiątki tysięcy polubień, a od czasu do czasu w ten sposób reklamuje się produkty, np. środki pielęgnacyjne, czy karmę. Za taką usługę reklamodawcy płacą naprawdę sporo, a stawki sięgają nawet kilku tysięcy złotych za jedną publikację!

Podsumowanie

  • Pies w reklamie może zarobić od 100 do nawet 600 złotych za jeden dzień zdjęciowy.
  • Aby zgłosić psa do reklamy, możesz skorzystać z pomocy specjalnej agencji castingowej.
  • Pies może zarabiać także w mediach społecznościowych, poprzez publikację materiałów sponsorowanych (reklam).

FAQ dotyczące tego, ile zarabia pies w reklamie

Ile pies może zarobić w reklamie telewizyjnej?

Stawki za jeden dzień zdjęciowy psa w reklamie telewizyjnej to od 100 do 600 złotych.

W jaki sposób zgłosić psa do reklamy?

Psa do reklamy zgłosisz przy pomocy agencji castingowej. Ewentualnie znajdź w sieci ofertę i zgłoś się osobiście.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *